Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok terméket visszaküldeni?

Kérjük, töltse ki az Elállási / Csere nyilatkozatot.

A terméket be kell csomagolni, és a csomagba bele kell rakni a nyilatkozatot és az eredeti számlát vagy a számla másolatát. Amennyiben több tétel szerepel a számlán, és nem az összeset küldi vissza, akkor nem kell belerakni a számlát a csomagba, de az Elállási / Csere nyilatkozat-on fel kell tüntetni a cserélendő termék(ek) EAN (vonalkód) kódját. A csomagot el kell küldeni az LV International Kft., 1097 Budapest, Gubacsi út 24. CITYPOINT9 D6 épület címre.

Nem jó a méret, nincs rá szükségem, nem tetszik. Vissza tudom küldeni a megrendelt termékeket?

Igen. A termékeket lehetőleg eredeti állapotban, eredeti csomagolásában, címkével együtt kell visszaküldeni. Felhívjuk figyelmedet, hogy túlhasznált, értékesítésre nem alkalmas terméktől való elállás esetén nem térítjük vissza a teljes vételárat.

Hogyan kapom vissza a visszaküldött termék(ek) vételárát?

A csomag beérkezésétől számított 14 napon belül átutaljuk az összeget az Elállási / Csere nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra. Amennyiben a visszaküldött terméket személyes átvétellel készpénzben vagy utánvéttel vásároltad meg, és személyesen hozod vissza, akkor a vételárat készpénzben fizetjük vissza.

Mennyi idő áll rendelkezésemre, hogy visszaküldjek egy terméket?

A jogszabályban meghatározott, kézbesítéstől számított 14 nap.

Mennyibe kerül a visszaküldés?

A termék visszaszállítási költsége a vásárlót terheli értékhatártól függetlenül.

Milyen dokumentumokra van szükségem ahhoz, hogy visszaküldjek egy terméket?

Kitöltött Elállási / Csere nyilatkozat, eredeti számla vagy számla másolat.

Hova kell visszaküldeni a csomagot?

LV International Kft., 1097 Budapest, Gubacsi út 24. CITYPOINT9 D6 épület

Mi történik a visszaküldött csomaggal?

A termékek visszakerülnek a webáruház készletére.

Vannak olyan termékek, amelyeket nem tudok visszaküldeni?

Igen. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29§-a szerint a kivételszabály alá tartozó termékeknél fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát. Az általunk megvételre kínált termékkategóriák közül a waxok kivételszabály alá tartozó termékeknek minősülnek, ugyanis olyan zárt csomagolású termékek köre ez, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontás után nem küldhetők vissza.

Továbbá felhívjuk figyelmedet, hogy a túlhasznált, értékesítésre nem alkalmas terméktől való elállás esetén nem térítjük vissza a teljes vételárat.

Más méretre vagy más termékre lenne szükségem. Ki tudom cserélni egy másik termékre?

Igen. Cserére legalább a vételár vagy magasabb összegben van lehetőség. Bármilyen más termékre lehet cserélni.

Hogyan tudok terméket cserélni?

Ki kell tölteni az Elállási / Csere nyilatkozatot.

A cserélendő termékeket használatlan, eredeti állapotban, lehetőleg eredeti csomagolásában, címkével együtt kell becsomagolni. A csomagba bele kell rakni a nyilatkozatot és az eredeti számlát. Amennyiben több tétel szerepel a számlán, és nem az összeset cseréli, akkor nem kell belerakni a számlát a csomagba. Le kell adni egy új rendelést a webáruházban a cserélendő termékre, és a megjegyzésbe bele kell írni, hogy „CSERE” és az eredeti rendelés számát. Amennyiben az eredeti számlán több tétel volt, de nem az összes kerül cserélésre, akkor a megjegyzésbe bele kell írni a cserélendő termék(ek) termékkódját (EAN) is. Az új terméket futár szállítja ki, és a cserélendő terméket kézbesítéskor kell átadni. A csere díja 1400 Ft.

Olcsóbb termékre tudok cserélni?

Nem. Cserére legalább a vételár vagy magasabb összegben van lehetőség.

Drágább termékre cserélek. Hogyan tudom kifizetni a különbözetet?

Ilyen esetekben utánvéttel, készpénzben kell megfizetni a különbözetet a futárnak az új termék kézbesítésekor.

Mennyi idő áll rendelkezésemre, hogy kicseréljek egy terméket?

A jogszabályban meghatározott, kézbesítéstől számított 14 nap.

Mennyibe kerül a termék cseréje?

A csere díjtalan, azonban a csere termék kiszállítási költsége a vásárlót terheli értékhatártól függetlenül.

Csomagpontra tudok cserét kérni?

Nem. Csere terméket kizárólag házhozszállítással áll módunkban elküldeni.

Milyen dokumentumokra van szükségem ahhoz, hogy visszaküldjek egy terméket?

Kitöltött Elállási / Csere nyilatkozat, eredeti számla.

Vannak olyan termékek, amelyeket nem tudok cserélni?

Igen. Használt terméket akkor sem lehet kicseérlni, ha egyébként tiszta, hibátlan állapotban van.

Mennyi időm van minőségi kifogást emelni?

Minőségi kifogást legkésőbb a vásárlástól számított 2 éven belül lehet tenni.

Nem találom az általam keresett terméket a webáruházban. Meg tudom rendelni?

A webáruházban csak azok a termékek rendelhetők, amelyek aktuálisan készleten vannak. Azok a termékek, amelyek nincsenek készleten, nem rendelhetők.

Az általam megrendelt termék a webáruház szerint készleten van, de azt a visszajelzést kaptam, hogy nincs készleten a termék. Ez hogy lehetséges?

Nagyon ritkán előfordul, hogy pontatlan volt a készlet nyilvántartásunk. Minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy nullára csökkentsük az ilyen hibák számát. Mindazonáltal garantáljuk, hogy a hiányzó, vagy azzal legalább egyenértékű terméket a legrövidebb időn belül le tudjuk szállítani.

Honnan tudom, hogy a választott termék méretben megfelelő?

Az egyes márkákhoz, termékcsaládokhoz tartozó mérettáblázatokat itt találod: https://www.websportaruhaz.hu/merettablazat

Megrendelhetek egy terméket telefonon keresztül is?

A webáruházban kizárólag regisztráció után, online tudsz rendelést leadni. Tehát telefonos rendelést nem tudunk feldolgozni.

Érvényteleníthetek egy már feladott megrendelést?

Igen, ennek a menetét itt találod:

Megrendelését – a csomag futárszolgálatnak történő átadásáig – a fogyasztó bármikor megváltoztathatja Ez esetben hívja a +36 70 314 4164-es telefonszámot, vagy írjon a(z) info@websportaruhaz.hu elektronikus levelezési címre. Kérjük, hogy megkeresésében mindenképpen hivatkozzon a visszaigazolásban szereplő, az adott megrendelésre vonatkozó rendelésszámra. A fenti telefonszámon történő hívásért Önt emelt díj nem terheli.

Tudok rendelni külföldről külföldi kiszállítási címre is?

Nem. Jelenleg kizárólag magyarországi kiszállítási címre küldünk csomagot.

Az LV Sport Kinizsi utcai üzletében mindent meg tudok vásárolni, ami a webáruházban található?

Nem. A webáruház és az üzlet készlete jelentősen eltérhet. Az üzlet készletéről a helyszínen tudsz érdeklődni.

Az oka, hogy az üzlet mérete miatt csak korlátozott kínálatot tudunk tartani.

Miért nem tudom a rendelés után azonnal személyesen átvenni a termékeket az LV Sport Kinizsi utcai üzletében?

A webáruházban leadott rendeléseket egy külső raktárról szolgáljuk ki. A rendelés összekészítéséhez és az üzletbe történő beszállításhoz 1-3 napra is szükség lehet.

Milyen fizetési módot választhatok?

Webáruházunkban leadott rendeléseidet kifizetheted online bankkártyával, előre utalással, utánvét esetén készpénzzel, személyes átvétel esetén pedig készpénzzel és bankkártyával is.

Hova kérhetem megrendeléseim kiszállítását?

A megrendelésed kiszállítását kérheted tetszőleges magyarországi címre, vagy OMV csomagpontra.

Mennyibe kerül a szállítás?

A kiszállítás költsége Magyarország egész területén egységesen bruttó 1400 Ft, 25 000 Ft feletti megrendelés esetén pedig ingyenes. Az OMV csomagpontra történő szállítás díja az ország egész területén egységesen 1200 Ft.

Mit fog tartalmazni a csomagom?

A csomagban a termékek mellett megtalálod a számla eredeti, első példányát, a visszaküldéshez, cseréhez szükséges nyomtatványokat és cipő esetében a használati, kezelési útmutatót.

Meghibásodott a vásárolt termékem. Mit kell tennem?

Amennyiben úgy véli, hogy a megvásárolt termék hibás, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot a szavatossag@lv-sport.hu címen!

Az e-mailben meg kell adni a rendelési számot, a termék megnevezését és termékkódját, valamint a hiba leírását. Lehetőleg fotókat is mellékelni kell a hibáról.

Amennyiben az Üzletben vásárolta a terméket, akkor a vásárlást igazoló dokumentum sorszámát és vásárlás pontos idejét kell megadni!

Minden esetben az új PTK-ra hivatkozva (Fogyasztóvédelmi tájékoztató) fenntartjuk és érvényesítjük jogainkat az elbírálás folyamatában.

Amennyiben Budapest vagy a közeli lakos, az Üzletünkben is megteheti panaszát a termékkel és vásárlást igazoló dokumentummal együtt.

Viszont ha nem áll módjában Budapestre utazni, akkor az ügyintéző fogja tájékoztatni az ügymenetről.

További kedvezményt érvényesíthetek a rendeléskor vagy személyes átvételkor?

Nem. A weboldalon feltüntetett árak véglegesek. További kedvezmény nem vehető igénybe.

Rendelhetek-e két vagy több terméket személyes átvétellel úgy, hogy csak az egyiket hoznám el?

Igen.

Elvesztettem a vásárlást igazoló dokumentumomat. Mit kell tennem?

A szavatossag@lv-sport.hu email címen tud érdeklődni ezzel kapcsolatban. 

Erre csak akkor van lehetőség, ha meg tudja mondani a PONTOS HETÉT AZ ADOTT HÓNAPNAK amikor vásárolta, milyen dokumentum típust keresünk ÉS milyen termék szerepel rajta.

Amennyiben webáruházról rendelt, a rendelés azonosítóját kell megadni.

Viszont, ha tud bármilyen adatot a dokumetumról (sorszám, pontos nap, stb.) azt is kérjük mellékelni.

Vásárlást igazoló dokumentum nélkül érvényesíthetem-e szavatossági jogaimat?

Nem. Minden esetben szükséges egy dokumentum (blokk, számla, stb.) ennek a folyamatnak az elindításához.

Meg tudom változtatni az adataimat vagy a kosár tartalmát rendelés közben?

Igen. A megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza lehet lépni az előző fázisba, ahol javítani lehet a bevitt adatokat. A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a megadott terméknél az X gomb megnyomásával törölheti a kosár tartalmát. Ezt követően ismételten kosárba kell helyezni a kívánt mennyiséget a rendelni kívánt termékből. Amennyiben törölni kívánod a kosárban található termékeket, akkor a termék mellett található X gomb lenyomásával törölheted azt. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

Mit kell tudni a jótállásról?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás

okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó

  • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
  • ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.

A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetők.

A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti.

A vállalkozás a minőségi kifogás bejelentésekor a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) 4. §-a szerint köteles – az ott meghatározott tartalommal – jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát haladéktalanul és igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátani. A vállalkozás, illetve a javítószolgálat (szerviz) a termék javításra való átvételekor az NGM rendelet 6. §-a szerinti elismervény átadására köteles.

[1] A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez.

Pörgess és Nyerj!

E-mail címed megadásával pörgesd meg a szerencsekereket az azonnali nyereményekért!