Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok terméket visszaküldeni?

Ki kell tölteni az Elállási / Csere nyilatkozatot.

A terméket be kell csomagolni, és a csomagba bele kell rakni a nyilatkozatot és az eredeti számlát. Amennyiben több tétel szerepel a számlán, és nem az összeset küldi vissza, akkor nem kell belerakni a számlát a csomagba, de az Elállási / Csere nyilatkozat-on fel kell tüntetni a cserélendő termék(ek) EAN (vonalkód) kódját. A csomagot el kell küldeni az LV International Kft., 1097 Budapest, Gubacsi út 24. CITYPOINT9 D6 épület címre.

Nem jó a méret, nincs rá szükségem, nem tetszik. Vissza tudom küldeni a megrendelt termékeket?

Igen. A termékeket használatlan, eredeti állapotban, lehetőleg eredeti csomagolásában, címkével együtt kell visszaküldeni.

Hogyan kapom vissza a visszaküldött termék(ek) vételárát?

A csomag beérkezésétől számított 14 munkanapon belül átutaljuk az összeget az Elállási / Csere nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra.

Mennyi idő áll rendelkezésemre, hogy visszaküldjek egy terméket?

A jogszabályban meghatározott, kézbesítéstől számított 14 munkanap.

Mennyibe kerül a visszaküldés?

A termék visszaszállítási költsége a vásárlót terheli értékhatártól függetlenül.

Milyen dokumentumokra van szükségem ahhoz, hogy visszaküldjek egy terméket?

Kitöltött Elállási / Csere nyilatkozat, eredeti számla

Hova kell visszaküldeni a csomagot?

LV International Kft., 1097 Budapest, Gubacsi út 24. CITYPOINT9 D6 épület

Mi történik a visszaküldött csomaggal?

A használatlan, hibátlan állapotú termékek visszakerülnek a webáruház készletére.

Vannak olyan termékek, amelyeket nem tudok visszaküldeni?

Igen. Használt terméket akkor sem lehet visszaküldeni, ha egyébként tiszta, hibátlan állapotban van.

Más méretre vagy más termékre lenne szükségem. Ki tudom cserélni egy másik termékre?

Igen. Cserére legalább a vételár vagy magasabb összegben van lehetőség. Bármilyen más termékre lehet cserélni.

Hogyan tudok terméket cserélni?

Ki kell tölteni az Elállási / Csere nyilatkozatot.

A cserélendő termékeket használatlan, eredeti állapotban, lehetőleg eredeti csomagolásában, címkével együtt kell becsomagolni. A csomagba bele kell rakni a nyilatkozatot és az eredeti számlát. Amennyiben több tétel szerepel a számlán, és nem az összeset cseréli, akkor nem kell belerakni a számlát a csomagba. Le kell adni egy új rendelést a webáruházban a cserélendő termékre, és a megjegyzésbe bele kell írni, hogy „CSERE” és az eredeti rendelés számát. Amennyiben az eredeti számlán több tétel volt, de nem az összes kerül cserélésre, akkor a megjegyzésbe bele kell írni a cserélendő termék(ek) termékkódját (EAN) is. Az új terméket futár szállítja ki, és a cserélendő terméket kézbesítéskor kell átadni. A csere díja 1400 Ft.

Olcsóbb termékre tudok cserélni?

Nem. Cserére legalább a vételár vagy magasabb összegben van lehetőség.

Drágább termékre cserélek. Hogyan tudom kifizetni a különbözetet?

Ilyen esetekben utánvéttel, készpénzben kell megfizetni a különbözetet a futárnak az új termék kézbesítésekor.

Mennyi idő áll rendelkezésemre, hogy kicseréljek egy terméket?

A jogszabályban meghatározott, kézbesítéstől számított 14 munkanap.

Mennyibe kerül a termék cseréje?

A csere díjtalan, azonban a csere termék kiszállítási költsége a vásárlót terheli értékhatártól függetlenül.

Csomagpontra tudok cserét kérni?

Nem. Csere terméket kizárólag házhozszállítással áll módunkban elküldeni.

Milyen dokumentumokra van szükségem ahhoz, hogy visszaküldjek egy terméket?

Kitöltött Elállási / Csere nyilatkozat, eredeti számla.

Vannak olyan termékek, amelyeket nem tudok cserélni?

Igen. Használt terméket akkor sem lehet kicseérlni, ha egyébként tiszta, hibátlan állapotban van.

Mennyi időm van minőségi kifogást emelni?

Minőségi kifogást legkésőbb a vásárlástól számított 6 hónapon belül kell tenni.

Nem találom az általam keresett terméket a webáruházban. Meg tudom rendelni?

A webáruházban csak azok a termékek rendelhetők, amelyek aktuálisan készleten vannak. Azok a termékek, amelyek nincsenek készleten, nem rendelhetők.

Az általam megrendelt termék a webáruház szerint készleten van, de azt a visszajelzést kaptam, hogy nincs készleten a termék. Ez hogy lehetséges?

Nagyon ritkán előfordul, hogy pontatlan volt a készlet nyilvántartásunk. Minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy nullára csökkentsük az ilyen hibák számát. Mindazonáltal garantáljuk, hogy a hiányzó, vagy azzal legalább egyenértékű terméket a legrövidebb időn belül le tudjuk szállítani.

Honnan tudom, hogy a választott termék méretben megfelelő?

Az egyes márkákhoz, termékcsaládokhoz tartozó mérettáblázatokat itt találod: https://www.websportaruhaz.hu/merettablazat

Megrendelhetek egy terméket telefonon keresztül is?

A webáruházban kizárólag regisztráció után, online tudsz rendelést leadni. Tehát telefonos rendelést nem tudunk feldolgozni.

Érvényteleníthetek egy már feladott megrendelést?

Igen, ennek a menetét itt találod:

Megrendelését – a csomag futárszolgálatnak történő átadásáig – a fogyasztó bármikor megváltoztathatja Ez esetben hívja a +36 70 314 4164-es telefonszámot, vagy írjon a(z) info@websportaruhaz.hu elektronikus levelezési címre. Kérjük, hogy megkeresésében mindenképpen hivatkozzon a visszaigazolásban szereplő, az adott megrendelésre vonatkozó rendelésszámra. A fenti telefonszámon történő hívásért Önt emelt díj nem terheli.

Tudok rendelni külföldről külföldi kiszállítási címre is?

Nem. Jelenleg kizárólag magyarországi kiszállítási címre küldünk csomagot.

Az LV Sport Kinizsi utcai üzletében mindent meg tudok vásárolni, ami a webáruházban található?

Nem. A webáruház és az üzlet készlete jelentősen eltérhet. Az üzlet készletéről a helyszínen tudsz érdeklődni.

Az oka, hogy az üzlet mérete miatt csak korlátozott kínálatot tudunk tartani.

Miért nem tudom a rendelés után azonnal személyesen átvenni a termékeket az LV Sport Kinizsi utcai üzletében?

A webáruházban leadott rendeléseket egy külső raktárról szolgáljuk ki. A rendelés összekészítéséhez és az üzletbe történő beszállításhoz 1-3 napra is szükség lehet.

Milyen fizetési módot választhatok?

Webáruházunkban leadott rendeléseidet kifizetheted online bankkártyával, előre utalással, utánvét esetén készpénzzel, személyes átvétel esetén pedig készpénzzel és bankkártyával is.

Hova kérhetem megrendeléseim kiszállítását?

A megrendelésed kiszállítását kérheted tetszőleges magyarországi címre, vagy OMV csomagpontra.

Mennyibe kerül a szállítás?

A kiszállítás költsége Magyarország egész területén egységesen bruttó 1400 Ft, 25 000 Ft feletti megrendelés esetén pedig ingyenes. Az OMV csomagpontra történő szállítás díja az ország egész területén egységesen 1200 Ft.

Mit fog tartalmazni a csomagom?

A csomagban a termékek mellett megtalálod a számla eredeti, első példányát, a visszaküldéshez, cseréhez szükséges nyomtatványokat és cipő esetében a használati, kezelési útmutatót.

Meghibásodott a vásárolt termékem. Mit kell tennem?

Amennyiben úgy véli, hogy a megvásárolt termék hibás, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot a szavatossag@lv-sport.hu címen!

Az e-mailben meg kell adni a rendelési számot, a termék megnevezését és termékkódját, valamint a hiba leírását. Lehetőleg fotókat is mellékelni kell a hibáról.

Amennyiben az Üzletben vásárolta a terméket, akkor a vásárlást igazoló dokumentum sorszámát és vásárlás pontos idejét kell megadni!

Minden esetben az új PTK-ra hivatkozva (Fogyasztóvédelmi tájékoztató) fenntartjuk és érvényesítjük jogainkat az elbírálás folyamatában.

Amennyiben Budapest vagy a közeli lakos, az Üzletünkben is megteheti panaszát a termékkel és vásárlást igazoló dokumentummal együtt.

Viszont ha nem áll módjában Budapestre utazni, akkor az ügyintéző fogja tájékoztatni az ügymenetről.

További kedvezményt érvényesíthetek a rendeléskor vagy személyes átvételkor?

Nem. A weboldalon feltüntetett árak véglegesek. További kedvezmény nem vehető igénybe.

Rendelhetek-e két vagy több terméket személyes átvétellel úgy, hogy csak az egyiket hoznám el?

Igen.

Vásárlást igazoló dokumentum nélkül érvényesíthetem-e szavatossági jogaimat?

Nem. Minden esetben szükséges egy dokumentum (blokk, számla, stb.) ennek a folyamatnak az elindításához.

Pörgess és Nyerj!

E-mail címed megadásával pörgesd meg a szerencsekereket az azonnali nyereményekért!